sreda, 21. julij 2010

Vršiči - levi del in Korošica

Korošica je res prekrasen kraj. Velikokrat sem plezal v stenah Dedca, Vršičev in Vežice. Tako sem si tudi zapomnil lepe in kompaktne nižje stence okrog koče. Pred kar nekaj leti sem se začel znova veliko ukvarjati z opremljanjen plezalnih smeri. Seveda je bil najprej na vrsti domači Kotečnik, kjer sem preopremil skoraj tri četrt plezališča. Za dušo pa sem se spomnil teh stenc okrog Korošice in da bi mogoče lahko tu "ratalo" plezališče v izjemnem ambientu. To mi je v zadnjih letih v popolnosti uspelo.
Višek krasnega plezanja pa zame pomenijo smeri v levem delu Vršičev. Tem smerem zelo ustreza malce prirejen zapis Igorja Mezgeca za neko smer v plezalnem vodničku Martuljek. Če bi bil nevoščljiv drugim plezalcem, bi teh smeri ne privoščil niti najboljšim prijateljem. Priporočam pa jih vsem!
Smeri so sicer omenjene na plezanje.net, kjer je tudi dve leti stara fotografija s smermi. Tu pa dodajam zadnjo verzijo, staro le nekaj dni. Dodajam pa še fotko dostopa.
Spodaj pa dodajam preglednico sektorjev na Korošici in pa vodniček za lani narejeni sektor Na Ojstrico.










Pa v tako prekrasnem okolju ne pozabite na vzpone na bližnje vrhove, kjer seveda prednjači Ojstrica.




























Ni komentarjev:

Objavite komentar