ponedeljek, 16. avgust 2010

Kotečnik I

Za prvič od mene o Kotečniku malo zgodovine.
Kotečnik - hrib med krajema Liboje in Griže. Za mene kot domačina izpod Maliča, sosednjega hriba, pa hrib nad Zagrebenem, do katerega imam čez Šmohor 8 km. Tu se je začelo moje plezanje. Že leta 1986 smo šli tja z Zdenkotom in Mihatom na prvo "plezalno" turo. Šli smo nekam na območje današnjega Trapeza. Plezali smo tako, da je eden splezal okoli po lahkem do drevesa nad neko "plato", se usedel za drevo in prek hrbta zihral spodnjega, da je plezal čez to plato. Imeli pa smo pasove in štrik za povezovat krmo na lojtrni voz. No, čez dobri dve leti sem tam, seveda na roke, navrtal prvi dve smeri (Sivi steber in današnja Tanja, ki se je takrat imenovala Bela plošča). Leta 1989 pa sem tja pripeljal Frančka in začelo se je pospešeno dogajanje. Spomladi sva skupaj, na roke seveda, navrtala oz. na takratni način opremila cel kup smeri. Večino prvih vzponov je seveda opravil Franček, jaz pa sem rabil nekaj mesecev, da sem jih bil sposoben preplezati. Leta 1990 pa je večina takratih smeri že dobila pravo podobo športno plezalnih smeri (navrtane oz. prevrtane z mašino). Delu se je pridružil Vili. Leta 2001 pa je začela nastajati današnja podoba. Najprej je začel z lepljenem Vili, ki je tako opremil desni del Trapeza, 2003 pa sem jaz začel s preopremljanjem z lepljenimi svedrovci. Najprej Pisani svet, nato Kača, vmes pa še ostali sektorji. Zadnji dve leti je delo malo obstalo, je pa res, da je večina že narejenega. Najbolj kritičen preostanek pa smo z Lukatom in Anjo uspeli narediti ta teden, ko smo "zalepili" Kolomon in smeri okoli njega.
Sicer pa letos tudi plezalno skorajda nisem bil v Kotečniku do tega tedna. Kar nekam sem se ga naveličal. Kaj pa vem? Ta teden pa sem uspel tu plezati tri krat in spet je bilo fajn. Predvsem pa imam še vedno rad Kačo, ki je zame res najlepši del Kotečnika.
Včeraj pa sem bil prav vesel, ko sem srečal tudi plezalca s škarjami za rezanje grmovja, ki je zelo dobro počistil poti v Pisani svet in iz Kače proti Obokom. Tako se končno nadaljuje delo, ki sem ga dolgo v večini opravljal jaz. Fantje le tako naprej!!
Tako, za začetek utrinkov iz Kotečnika pa še nekaj fotk tega tedna.














































































Ni komentarjev:

Objavite komentar