nedelja, 23. maj 2010

Deževni maj

Po plezalno obetavnem koncu aprila in začetku maja, pa dež in dež. Tako nikakor ne pridem do skal. Vmes pa se kar precej dogaja tako plezalno kot tudi kaj drugega.
Spet se je pričelo državno prvenstvo v športnem plezanju, tako da sem aktivno sodeloval na obeh tekmah. Najprej je bila na vrsti balvanska tekma v Logu, kjer sem bil cel dolgi dan sodnik mlajšim kategorijam. Nastopila je tudi Anja, ki pa je bila res slaba. Tako tehnično slabega plezanja pri njej na tekmah še nisem videl in rezultat je bil temu primeren (9.m).
Potem pa je do danes dobro poprijela za trening in danes je bilo plezanje na prvi letošnji tekmi v težavnosti v Kranju spet na pravi ravni. Tako sva bila oba zadovoljna in se takoj po tekmi odpravila v staro Bohinjsko Belo, kjer sem si res že dolgo želel poskusiti smer Adria. Smer sem že poskušal pred precej leti, pa mi nekako ni šla, zapolnil pa sem si jo, kot zelo lepo. Danes pa sem v njej res užival. Najprej sem si ogledal dele, nato pa mi jo je z varovanjem od zgoraj uspelo v celoti preplezati. S tem sem bil danes povsem zadovoljen in upam, da jo bom šel kmalu preplezati.


Prve tri na današnji tekmi v Kranju v kategoriji starejših deklic: 2. Katja Kadič, 1. Jera Lenardič in Anja, tretjeuvrščena. Jaz pa sem imel čast, da sem jim podelil priznanja.

Ob predvsem plezalnih dogajanjih pa ne morem mimo petkovega koncerta Mance Izmajlove, ki se je odvijal na Vranskem. Njeno petje me je očaralo že ob poslušanju njenih CD -jev. Na Vranskem pa sem jo prvič slišal tudi v živo in bil povsem navdušen. Izjemna pevka, čudovit izbor pesmi iz mjuziklov, slovanskih in slovenskih pesmi, čudovito igranje na violino Benjamina Izmajlova in pianista. Pričarali so nam čudovit večer, tako da sem se precejkrat našel s solzami v očeh in postal njen velik oboževalec in zelo vesel, ko sem po koncu uspel dobiti še njen podpis.

Ni komentarjev:

Objavite komentar