sobota, 24. marec 2012

Kotečnik, sektor Nos

Trener športnih plezalcev sem že precej dolgo. V začetnih letih trenerskega dela pa sem se še veliko ukvarjal s klubsko organizacijo, vendar ker sem bil v večih vlogah zadeve niso šle po želeni poti. Sem bil preveč plezalca, da bi lahko organizacijo kar prepustil staršem plezalcev, ki sem jih treniral, tako kot bi nekateri radi. Tako sem pač šel naprej in na žalost se je v večini primerov zgodilo to, kar sem ves čas na glas razmišljal, veliko jih je kmalu nehalo s plezanje, z ostalimi pa se kot plezalec rad srečam. Pri sedanjem trenerskem delu, pa prvič nisem obremenjen z organiziranjem dela kluba in sem lahko v klubu samo kot trener. In je prav fajn. Tudi rezultati se počasi kažejo. Danes smo se z delom mladih fantov in deklet, ki jih treniram, dobro naplezali v Kotečniku. Martina in Lan sta preplezala svoje najtežje smeri, Neža in Jan pa kažeta dobro formo.
















Ni komentarjev:

Objavite komentar