sobota, 16. januar 2010

16.1.2010 Raduha, zimski vzpon

No, takole. Pa začnimo malo s hribi. Danes sem tretjič letos uspel odriniti proti njim. Stol in Peca sta že bila na vrsti. Danes pa Raduha od kmetije Bukovnik. Spet sem sam, tako kot na Stolu. Mislil sem sicer, da se bo dalo malo popikati s cepini, pa sem po poti proti Durcam ril kot krt. Še dobro, da je že nekdo šel pred mano, tako da mi je bilo precej lažje, pa je vseeno bilo potrebno pošteno delati.
Pod steno Male Raduhe je končno konec megle in pred seboj zagledam steno in Durce v soncu.







Od Durc naprej je nekaj časa smučarska gaz, ki pa se marsikdaj pošteno predre. Na eni od vzpetin je smučarskih sledi konec, naprej pa vodi gaz enega človeka, ki ga kmalu srečam. Ustavim se pod zadnjo vzpetino pred vrhom, da naredim nekaj fotk.
Na vrhu pa zimska pravljica, kjer gledajo iz megle le beli vrhovi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar