ponedeljek, 17. avgust 2015

Cine, Zahodna Cina, Raz veveric (Scoiattoli Kante)

Enostavno, stene, ki te ''vržejo na rit''. Cine. Takšen vtis so napravile tudi name. Že prvič, ko sem jih zagledal iz zahodnega sedla poti proti steni in tudi sedaj je bil prav enak občutek. Kar precej smeri sem že preplezal tu, pa me še še vedno zelo privlačijo. Manjka mi še veličasten severozahodni raz Zahodne Cine. Po njem poteka smer Raz kortinških veveric, ki so ga leta 1959 preplezali A. Michielli, L. Lorenzi, G. Ghedina in L. Lacedelli. Prvo prosto ponovitev pa naj bi opravil zelo poznan alpinist ''Zinneman'' C. Hainz. Ocena VIII. Oprema: klini vseh kvalitet, od skoraj novih, do originalov. S sabo je torej dobro imeti manjšo zalogo klinov, če katerega ven potegneš s kompletom. Ker je kar nekaj poči, kjer so verjetno prvi plezalci s pridom uporabljali lesene ''kajle'', pridejo sedaj zelo prav zatiči. Skala marsikdaj malce dvomljiva, a to so Cine in rumena skala Dolomitov. 
Smer, ki je name pustila spet pustila velik vtis. Po uspešnih vzponih v takšnih smereh, se več dni počutim kar malce izpraznjeno. Dan v takšni steni in smeri da toliko vtisov, da rabim kar nekaj časa, da jih ''predelam''. Cine so mi zopet dale nepozaben dan, ki me bo vlekel v tole početje upam da čim dlje. Ja, seveda, bila pa sta tudi dva krasna dneva z Andrejem in njegovimi in upam, da bova še kaj takšnega ponovila.




















Ni komentarjev:

Objavite komentar