torek, 16. julij 2013

Wilder Kaiser, Fleischbank, smeri Baderwandl, Neufundland, Herbstzeit


 Wilder Kaiser, tu imamo celjski alpinisti letošnji tabor. Pa gremo samo štirje, dva stara mačka in dva zagnana mladca oz. mladec in mladenka. Tako smo tu Matic in jaz ter Anja in Jure. Ko se zjutraj pripeljemo na parkirišče v Griesener Almu ugotovim, da so me družinski stresi zadnjih nekaj dni, prikrajšali za plezalni pas. Matic najde dobro rešitev. Jaz grem v dolino iskat trgovino, ostali trije pa gredo proti koči Stripsenjoch. Kmalu sem nazaj na parkirišču z novim pasom v nahrbtniku in ''letim'' za njimi. In res jih ulovim pri koči, še preden gredo plezat. Tako se lahko prične plezalna akcija v fantastičnih stenah. Prvi dan se z Anjo odpraviva k najbližjemu cilju, severozahodni steni Fleischbanka. Do tu je od koče 15 minut sestopa.
Prva je na vrsti smer Baderwandl (7-), za katero sicer najprej misliva, da je najina naslednja Neufundland, vendar se v sami steni kmalu izkaže, da ni vse kot na skici, ne po poteku, ne po ocenah. Ko po dveh raztežajih opazim na desni še dve sidrišči, mi je hitro jasno, da je tu nekaj več smeri, kot v najinem vodniku. Smer Badewandl najdeva kasneje na skici v koči.
Naslednja smer  je Neufundland (7+) in zadnja Herbstzeit (6+).
Vse tri smeri so si sicer precej podobne. Odlično opremljene s svedrovci, skala je odlična, dolžine so med 100 in 110 m (trije ali štirje raztežaji), iz vseh se sestopa z dvema spustoma po vrvi.
















Ni komentarjev:

Objavite komentar