nedelja, 3. julij 2011

Vršiči - Klic z gora, Ko stari klin zapoje, Kazalčkova

Ko prične sonce pripekati v sektorje Petkovih njiv na Korošici, greva v Vršiče. Kar nekaj sem o teh smereh pisal že lani. Izjemno lepo plezanje v prekrasnem ambientu. Najprej je na vrsti najbolj leva smer, Odmev gora. Skoraj 40 m dolgi raztežaj s 16 svedrovci mi da vetra v plošči po vstopnem previsu. Kombinacijo luknjic in slabe škraplje, ki jo je potrebno zadržati, sem pozabil, tako da sem se zložil. Potem pa je seveda šlo. Tokrat plezava drugi raztežaj, do vrha stene, v kombinaciji Odmeva gora. Zelo lep krajši raztežaj. Sestop z dvojno 60 m vrvjo naju pripelje nazaj na vstop.
Druga je Ko stari klin zapoje. Kar zahtevnih dobrih 35 m precej tehničnega in predvsem lepega plezanja.
Zadnjo pa greva Kazalčkovo. Stara Knezova smer, ki sem jo v opremil s svedrovci. Gre za zelo lepe 3 raztežaje (IV, IV+, 6b) dolgo smer. Upam, da zaradi te smeri, ne bo hude krvi. Pojdite jo raje plezat.



Krasen razgled na Planjavo.



Drug raztežaj, ki ga lahko plezamo v kombinaciji Odmeva gora ali Ko stari klin zapoje.


Še vedno drug raztežaj.



V drugem raztežaju Kazalčkove.


Tretji raztežaj Kazalčkove (6b).



Ni komentarjev:

Objavite komentar