torek, 16. februar 2010

Slapovi v Logarski

Slapovi so že nekaj časa dobro narejeni, v hribih pa je prevelika nevarnost plazov, zato so prvi dobra priložnost za ohranjanje občutka za zimsko plezaje. Ob vikendih je ponavadi velika gneča, zato sem čakal na nekaj časa med tednom, ki se ga končno danes dočakal. V sončno Logarsko sem se po službi pripeljal ob pol enajstih in šel pod Ivovce. v Spodnjem Ivovcu je bila kar gneča, Centralni pa je bil prost, tako da je bil prva izbira. Nato sem nadaljeval po grapi, tam pa so bili vsi slapčki zasedeni. Malce sem se vrinil v Levega in sestopil po sosednji grapi. Nato pa sem se malce lovil pri sestopu, ker sem šel na desno stran. Še pravočasno sem se vrnil in šel po gazi v levo, kjer je, seveda, bila prava sestopna avtocesta.
Sledil je, sedaj prosti, Spodnji Ivovec. Za vse tri preplezane Ivovce lahko rečem, da so res lepi.
Nato grem do avta. Časa imam še kar nekaj, zato se odločim za Slap nad potjo, kar se kasneje pokaže, da ni bila najboljša izbira. Sam slap je bil spet prav lep. Malce težav sem imel spet pri sestopu, ker so, očitno, vsi "abzajlali". Tako sestopim kar s plezanjem po slapu navzdol. V mislih sem imel še Slap pod tunelom, pa me "zmota" z Slapom nad potjo, pripelje na vrh le tega. Ja, seveda, če bi zamenjal vrstni red teh dveh slapov, bi me Slap pod tunelom pripeljal do poti po kateri le malo sestopiš in si že pri Slapu nad potjo.
Tako pa sem imel za ta dan dovolj, kajti v Laškem sem moral biti do štirih, ker me je v vrtcu čakala moja Eva.


S soncem obsijana Logarska dolina



Spodnji Ivovec


Krasno narejena Čaša


V nedeljo sva spet trenirala z Lukom in se malce "pozabavala" s tehniko plezanja. Na spodnjih fotkah je Luka lepo prikazal prvino Visok dvig noge.





















1 komentar: